Η σωστή τοποθέτηση του ύψους του τιμονιού μας μερικές φορές συχνά παραβλέπεται, αλλά είναι ένα αναπόσπαστο βήμα για να δημιουργήσετε την τέλεια θέση οδήγησης, είτε κυνηγώντας αεροδυναμικά κέρδη είτε μια πιο άνετη διαδρομή.
Ξεκινώντας, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη την γεωμετρία του ποδηλάτου μας: Ένα ποδήλατο με μικρό κούτελο (το τμήμα του πλαισίου που ενώνει διαγώνιο/οριζόντιο σωλήνα) θα έχει το τιμόνι σε μια χαμηλή θέση και αντίστροφα.
Έτσι ακριβώς, αν έχουμε αφαιρέσει όλους τους αποστάτες από ένα ποδήλατο, αυτό δεν σημαίνει ότι το ίδιο ισχύει και για ένα άλλο.
Προσοχή: Σε περίπτωση που το τιμόνι είναι πολύ χαμηλό, τότε θα νιώθουμε μούδιασμα στα χέρια και πόνο στο κάτω μέρος της πλάτης.
Η απόλυτη εφαρμογή μπορεί να καθοριστεί από μερικά διαφορετικά πράγματα. Τι θέλουμε ακριβώς; Κάνουμε μεγάλες διαδρομές και θέλουμε άνεση ή συμμετέχουμε σε αγώνες και θέλουμε να κερδίσουμε και το τελευταίο δευτερόλεπτο;
Σε γενικές γραμμές, αν θέλουμε άνεση, τότε θα προτιμήσουμε μια ελαφρώς ψηλότερη θέση. Εάν θέλουμε αεροδυναμική και ταχύτητα, τότε χαμηλότερη θέση.
Αλλά αν κατέβουμε πολύ χαμηλά για το επίπεδο δύναμης και ευελιξίας του κορμού μας, τότε θα παράγουμε λιγότερη δύναμη και συνεπώς, θα ποδηλατούμε πιο αργά.
Ξεκινάμε λοιπόν τη διαδικασία:
Ξεβιδώνουμε την βίδα από το κάλυμμα, που συνδέει το λαιμό με την πάνω άκρη του πιρουνιού, ώστε να ρυθμίσουμε το ύψος του τιμονιού.
Τώρα που ο λαιμός έχει χαλαρώσει, μπορούμε να χαμηλώσουμε ή να αυξήσουμε το ύψος του τιμονιού, προσαρμόζοντας τους αποστάτες.
Εάν θέλουμε μια πιο aero θέση, αφαιρούμε τους περισσότερους (ή όλους) τους αποστάτες και τους τοποθετούμε πάνω από το λαιμό, στην άκρη του πιρουνιού.
Το αντίθετο θα μας δώσει μια πιο όρθια στάση, έχοντας δηλαδή όλους τους αποστάτες κάτω από το λαιμό.
Αφού κάνουμε τις απαραίτητες προσαρμογές, σφίγγουμε τα πάντα πάλι. Όταν το κάνουμε αυτό, βεβαιωνόμαστε ότι το τιμόνι μας είναι ευθυγραμμισμένο με τον τροχό μας.
Αν μπορούμε να βρούμε και ένα ροπόκλειδο, είναι ό,τι καλύτερο για να βάλουμε την ίδια ροπή στρέψης (ίδια δύναμη) σε όλες τις βίδες.
Ελέγχουμε αν το πιρούνι μας είναι χαλαρό, πατώντας το εμπρός φρένο και κουνώντας το ποδήλατο εμπρός-πίσω.
Αν εντοπίσουμε την παραμικρή χαλαρότητα στην κίνηση, σημαίνει ότι δεν έχουμε σφίξει καλά τη βίδα από το κάλυμμα.
Τι κάνουμε τότε; Χαλαρώνουμε πρώτα τις πλαϊνές βίδες, σφίγγουμε καλά την βίδα από το κάλυμμα, σφίγγουμε τις πλαϊνές και ελέγχουμε πάλι. Αν το έχουμε κάνει σωστά, δεν θα υπάρχει χαλαρότητα.
Καλές ρυθμίσεις!
Πηγή: cyclonews.gr
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Eshop Coming Soon Dismiss